Alla Hjärtans Dag

Nationella proven tar kål på mig. Idag satt vi och skrev uppsats, som bekant för många niondeklassare :P. Det gick väl bra och så, men nu har jag fått en riktig förkylning. Att vara instängd i samma rum som en massa snoriga kompisar i 3 timmar är inte bra. :P Fy vad äckligt det där lät ;D

Ska väl snart gå och lägga mig, måste bara försöka nå min vän o berätta att jag inte kommer imorgon.. tråkigt, men men..   Innan jag går vill jag dock visa er dom här:

                                                     
                                                        Large Heart Shape Hoop
Det är ju snart alla hjärtans dag, som bekant. :) Hittade dessa på www.asos.com dom har mycket inför årets mest romantiska dag. :) Och inte skulle det väl vara fel att få sådana av sin pojkvän? ;)

Ha det så bra!
Kramar,
Shanelle

Kommentarer
Postat av: Lina

Söta! :)

2008-02-07 @ 20:17:31
Postat av: S A N D R A

fina!

2008-02-07 @ 21:23:10
URL: http://sandr4.blogg.se
Postat av: catharina

vilka fina.

2008-02-08 @ 00:12:09
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0