Ännu en dag har passerat

Hallå, Hallå :)

Alla dessa förberedelser inför nationella provet imorgon gör mig bara mer o mer nervös. Varenda en går runt o tjatar o diskuterar NP, gaah blir galen ;). Imorgon så ska vi skriva uppsats, är skit nervös. Vår klass har aldrig skrivit uppsats förut. Fattar inte varför inte läraren kunde ha haft uppsats med oss förra terminen som förberedelse. Istället har vi fått skriva vår tionde bokrecension för högstadiet. Detta gör mig något nervös, vet liksom inte alls hur det går till. Jag ska bara komma på något bra att skriva en artikel/krönika/novel om på 160 min. Fattar inte alls hur det ska gå till. 

Det här med bloggen kanske har varit bra för mig ;). Här får jag ju skriva av mig och lite såna där grejer. Man kan ju hoppas att dessa veckor av bloggande kan ha givit mig något i alla fall ;). 

O så är det ett evigt tjat om vad alla ska ha med sig för mat/godis in på provet. Jag vet inte om jag vågar ta godis riktigt, finns ju risken att man får värsta blodsockerfallet eller något i den stilen ;). Ska nog ha med mig mackor, torkad frukt, vatten och vanlig frukt. Mycket ska jag ha med i alla fall ;D.

Nä nu får det vara slut-tjatat om NP. Jag önskar alla er niondeklassare lycka till i alla fall! :)

Kramar, Shanelle

  


Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra dag:!

2008-02-06 @ 17:15:37
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0