Body Butter

 Oj,oj,oj... The Body Shop har såå himla mkt som jag vill ha.. :D Jag kollade in lite snabbt där igår, fastnade helt för Body Butter med olivdoft... mmm, underbart! ;D Mango var inte så dålig den heller, måste bara bestämma mig för vilken jag helst vill ha, eller göra som jag brukar; Köpa båda ;)

                                                            

                                            

Vilken tycker NI att jag ska välja, nån som har testat dom längre och mer än i butiken? :) Jag blir jätteglad om ni vill tipsa mig, hinner ju för guds skull knappt shoppa sj ;D. Nejdå, men, blir som sagt SUPER-glad om ni vill hjälpa mig! :)

Kramar,
Shanelle

Kommentarer
Postat av: Malin.

min kompisar har använt dom där, eftersom man går i fotbollklass och tränar 3 ggr i skolan så duschar vi så mkt att våra ben torkar ut så några i klassen använder de där och de är skit bra och luktar as gott!

2008-02-23 @ 14:01:25
URL: http://msundin.blogg.se
Postat av: Elisabet

Svårt, jag älskar alla deras body butters men något fruktigt kanske är bra nu när det är lite vår i luften!

2008-02-23 @ 16:54:50
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0