DSNOGL

Hej, Hej

Det har varit lite si och så med bloggningen den här veckan. Tråkigt ;/. Men jag har inte tid ;), alla prov o läxor sliter i en. Men kanske att det kommer att bli en massa bloggning i helgen vi får se vi får se.

Jag och Tyra har bestämt att imorgon ska vi ha tjejkväll, bara vi 2. Först ska vi hör och häpna ta en lång promenad i skogen. Sen klättra upp i "vårt" gamla älgpass ( sånt där torn där man skjuter älgar ifrån). Vi var alltid där och lekte när vi var mindre :). Vi ska ha matsäck o godis med oss o bara sitta och prata, mysigt värre :).

Sen kanske  vi ska gå hem till Tyra och titta på tv. Blir nog en riktig mysdag :).

Nu ska jag snart göra lasagne till mina lillasystrar som ska på gymnastik. Åtog mig att passa dom den här eftermiddagen, för att få lite cach som ska gå till klasskassan. Till Åland ska vi :), kul kul.

Ha en trevlig kväll! // Shanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0