Gott gott :)

Vill ni ha ett ruggigt bra tips på nått gott? Det här låter som värsta tjockistpiset, jag vet, men sååå gott alltså! ;D
Ta Grekisk Delikatessyoghurt med vanilj, det är asgott, ringla sen över sirap. ;) japp ni läste rätt, sirap! ;D
Sen är det bara att äta, det är så ruskigt gott! ;D

Nåja, sitter här och tänker lite, är alldeles ensam hemma så det ska bli skönt när mamma kommer hem så jag får lite sällskap. :) Ikväll är det ju GossipGirl och House! :D Det är så grymt skönt med lov, tkr ni inte? :D Bra TV, o sen ska jag till Sthlm imorgon, så det blir väl en hel del shopping! ;D







                                                 
                                                                                            Dr. House

                                       
                                                                                             Gossip Girl


Kramar // Shanelle

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jag vet det är jättegott, flytande honung över är gott också! Ha en bra dag!

2008-02-19 @ 17:16:10
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0