Halka i fettet

Hallå Hallå

Idag har jag varit på stan med mina kära vänner Tyra, Arvid och Markus. Först åkte jag och Tyra in för att shoppa men det blev inte så mycket med det, fönstershopping blev det ;). Sen kom Arvid och Markus för vi skulle bowla :).

Inne på bowlingen hände dock en grymt pinsam sak ;). Jag halkade i det där jäkla fettet dom har på banorna, ahh ;). Aja, jag roade mina vänner i alla fall xD. Fast jag kom 2:a av oss fyra, inte dåligt ;D. Sen gick vi o köpte naturgodis och satt o luffa på en bänk vid ån. Väldigt mysigt ;).

Nu är det snart dag för melodifestivalen, Tjoho! :). Många bra artister ikväll. 

Ha en trevlig kväll! 

Shanelle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0