Hallå Hallå

Har inte bloggat på hela veckan. Det har helt enkelt inte funnits tid, jag har haft fullt upp. Men nu är 2 prov och 2 inlämmningar avklarade, sköönt. Nu ikväll ska jag bara slappa o äta godis ;D.

Igår var det alla hjärtans dag, mysigt värre. Efter skolan gick jag och världes goaste kille på cafe och hade trevligt :D. Alla hjärtans dag är min nya favoritdag på året ;). 

Men nu under lovet kanske bloggingen ska komma igång igen, vi får se. Tänkte slänga in några inlägg under kvällen i alla fall :). Har inte lagt in någon "Dagens Outfit" på evigheter heller. Men det kommer nog att dröja, kamerakrångel suck. 

Ha en riktigt bra kväll nu :)

Shanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0