Hej hej

ÅÅÅhh... äntligen fredag. Man sträcker på sig ordentligt, tar på sig mjuka kläder, äter massa godis, och är med kompisar! :) Som jag har längtat.. ;)
Ska ha en filmkväll ikväll, slänger hit några kompisar bara! :) Blir kul. Så kan man sova ordentligt imorgon också.

Nåja. Fokus kommer nu på nationella proven i svenska som blir av nästa vecka på tisdag och torsdag. På tisdag har vi läsförståelse, och på torsdag ska vi skriva en uppsats i 3 timmar (inte för att jag tror att någon nia har missat detta :P). Man får iaf ha med sig godis, det blir ju kul haha ;D. Ska försöka rikta min koncentration på provet o inte på godiset ;D. Nejdå, jag ska göra mitt bästa, tror nog att det kommer att gå riktigt bra :).


Nu ringde min mobil, så jag ska nog kolla vem samtalet kommer ifrån :P. Kanske Tyra? :D

Ha det så bra!
Kramar,
Shanelle

Kommentarer
Postat av: anja

Tack så mkt. gillar dein hedder skarpt.
kram kram

2008-02-01 @ 16:52:07
URL: http://justsweet.blogg.se
Postat av: Nadja

såå skönt med helt :D

2008-02-02 @ 16:42:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0