Knaskompisar ;)

Haha tänkte bara berätta för er vilka knäppa kompisar jag har ;). I förrgår satt jag och mina vänner och pratade på Skype, ett chattforum som man kan ringa varandra på, alltså man pratar i sin mic från sin dator ;P för er som inte vet. ;P Nåja, väl som vi sitter där och pratar får jag ett SMS. Hm? tänkte jag och kollade efter. Det var från ett nummer jag inte kände igen, det stog "I see you".
Jaha? tänkte jag och berättade för mina vänner om det. Dom började också undra vad det var, men vi kom fram till att det bara var nån som skojjade. men sen kom det fler sms som sa detaljer om vad jag gjorde precis då. Till exempel: "Take your feets off the desk".. precis när jag hade fötterna på bordet. ;P
Då blev jag lite arg och fräste i micen; Ok killar, vem av er tipsar den här personen?
Neeheedå.. det var ingen av dom.  Jag trodde inte helt på dom, men när det här sms:et kom :

" Knock knock, dare to open?"
Blev jag lite fundersam. precis när jag läst färdigt  knackar det på dörren! ;O

Jag trtodde fortfarande att det var nån av mina kompisar som var där, så jag sprang o öppnade. Jag kollar ut, och vad får jag se? Joo, nån hade smällt upp ett kors i min gräsmatta xD! Jag var ensam hemma vid det här tillfället, så jag låste dörren. Kompis eller inte, nån iakttog varje steg jag tog.. ;P

Massor av sms och en dag senare listar jag ut vilka dom skyldiga är: Arvid och Danny. ;)

Ha-ha, va kul att skrämmas killar ;D Faktum kvarstår, dom låg i ett buskage utanför mitt hus i smällkalla natten, bara för att jäklas lite! ;D Aja kul var det iaf. xD

Förlåt om ni inte fattar ettt dugg av sammanhanget i den här texten, jag är nog inte så bra på att berätta, om ni inte förstod, förlåt ;P =)

Ha det bra allihopa!
Kramar,
Shanelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0