Nej..?!

Någon mer än jag som såg Melodifestivalen igår och blev allt annat än glatt överraskade när Frida tog sig till final i globen?
Patrick Isaksson borde ha gått vidare:P. Tyckte att Fridas låt  var barnslig och dålig, inte bra på en fläck! Nej, jag måste säga att jag surade igår kväll när inte Patrick tog sig vidare.. Blää va dåligt! :O


                                                              

                                                                       Nej, bort med människan! xD

Aja.. Man kan inte alltid få som man vill, lycka till iaf.

Jahapp, då börjar skolan imorgon igen då.. Suuck.. Jag orkar inte! ;D Men det blir ju förstås kul att återse vänner! :)

Ha det bra allihopa, och njut av sista dagen på sportlovet, eller ja, vissa börjar ju sitt lov NU, men iaf xD

Kramar,
Shanelle

Kommentarer
Postat av: Sabine

jag följer faktiskt inte den skiten ^^

2008-02-24 @ 22:54:57
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0