Nostalgi

Minns den där tiden då man avgudade Spice Girls. Jag och mina kompisar gick väl i tvåan när vi lekte Spice Girls. Posh och Baby Spice var mina favoriter ;P. I leken fick jag alltid vara Baby, :). Kul hade vi i alla fall. Vi stog och mimade och sjöng till Stop right now och Wannabe ;D. Wannabe var vår favorit, haha Tyra och en tjej som hette Alice gjorde det där; Yo, i'll tell u what i want....Haha, lät väldigt kul ;). 


Nu för tiden är vi inte så inne på den typen av musik ;P.

Vi hade dille på dessa för några veckor sedan;
The Killers - Mr. Brightside

Eller vi har väl fortfarande ;P. Bra är dom i alla fall :)

Ha det bra! / Shanelle

Kommentarer
Postat av: Marre

Älskar the Killers!! :D

2008-02-07 @ 15:43:31
Postat av: Michelle

stilren blogg :)

2008-02-07 @ 16:33:05
URL: http://shelliie.blogg.se
Postat av: tanya

haha guud va längesen de va jag lyssna på spice girls! , den låten va min favo låt haha (a)
klockrent ! ;D

2008-02-07 @ 16:48:27
URL: http://tanyaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0