Sthlm idag :)

Hej, hej. Var i Stockholm idag med mamma, vi hade supertrevligt och shoppade jättemkt! :D. Jag köpte en tunika på Indiska 4 toppar på Zara och 2 par jeans på Gina Tricot. :D Jag är helt nöjd. oj just det! jag köpte Body butter också, från The BodyShop. :) Lukt av kokos, mm, jag älskar kokos! :D Sitter just nu och smaskar på lite godis som jag köpte på tåget, Malaco Truly, jag kan starkt rekommendera det, man känner verkligen att det inte är fejkad smak i dom! :D

Yes! I kväll är det Grey's Anatomy :).Det är så spännande, vad ska nu hända när George ska bryta upp med Callie? personligen så gillar jag inte Callie, men lite synd blir det ju om henne.. ;S
 

Trött i fötterna och helt nöjd bjuder jag er en trevlig kväll! :)

Kramar
Shanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0