WappWapp

Hej, Hej!

Nu har jag kommit hem från en lång dag i skolan. Mitt huvud har dödat mig, hemskaste huvudvärken på många år  ; /. Tyra var hemma från skolan likaså Arvid och typ 5 till i klassen, alla är sjuka. Tråkigt värre.

Det hände en sak som var lite kul i alla fall. När jag och Elin skulle ta bussen hem så var den helt smockfull. Man kunde knappt komma in i den, alla stog o trängdes o det var helt kaos. En kille stog förresten på min fot i typ 5 min, aj. Aja, nu till det roliga ;). Vi stog längst fram närmast busschaufören och bakom busschauförens lilla bås fanns två säten. Där satt det en liten kille, runt 13år skulle jag gissa och spelade på en sån här PSP ( GameBoy aktig grej). O ibland typ en gång varje minut så sa han: WappWapp.(ganska högt också)  Haha;). Lite gulligt ändå haha ;).

Tycker det är så kul att folk kan bli så "inne" i spel. Min bror är likadan, när han kör typ bilspel o sånt så rör han på hela kroppen verkligen haha ;). I julas skulle jag prova nåt skjutspel på min brors Xbox å då satt jag o vred på huvet i stället för att vrida på "kameran" eller "siktet" eller vad man ska säga. Såg säkert helt sjuk ut ;).

Kramar
Shanelle

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha,kan också bli helt galen i dataspel o sånt XD

2008-02-04 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0