1 Vecka :)

Hej hej!

Idag firar bloggen 1 vecka! :) Det har varit riktigt roligt att blogga, trodde inte att det var kul innan jag började! :) Mest av allt tror jag att det beror på alla underbara kommentarer jag fått av er alla! ;D Tack så mycket! Pussar och kramar! :)

Jahapp, då var det helg då! :D Underbart!  Äntligen FRI! ;D
Ska nog sitta uppe halva natten och vräka i mig godis och kolla på vår hemma bio! :)
Sen ska jag sova tills jag vaknar, och slöa upp ur sängan med oborstat hår och mjuka kläder ;D.
Gud va skönt att äntligen vara fri från skolan ett tag :).



                                 image30
                                                               Så där lungt tänker jag ta det! ;D


Kramar,
Shanelle


Kommentarer
Postat av: emelie

Kul att du gillade det eftersom att jag lottar ut ett sånt i svart. Var med och tävla ;)

2008-01-18 @ 17:02:22
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: stine

tack:)

2008-01-18 @ 19:51:44
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0