Biorapport

"Försoning" utspelas i England 1935 och 13-åriga Briony kommer från en välbeställd familj. Hon har en livlig fantasi och tillbringar sin tid med att skriva små historier och pjäser. En dag blir hon vittne till en händelse som får hennes fantasi i gungning.

Denna händelse blir bara början på en kedja med obehagliga saker som förändrar familjens liv för evigt.

Det här stycket är taget från bio.nu, ville ha med en liten resumé. :)
Filmen var rigtigt bra, väldigt snyggt gjord. Keira är riktigt vacker i den här rullen ;) Det var jag och Tyra som gick och såg den, vi hade en riktigt trevlig kväll , hon och jag.Tyra skulle gå på toa innan filmen började , stog utanför och väntade när jag såg Markus utanför fönstret, ;D haha jag knackade på rutan och han blev jätterädd. Jag snabbade mig på och snackade med honom lite, men han var tvungen att kila vidare :).

                                                                 image44 
                                                                                    Keira, mkt vacker ;)


Kramar,
Shanelle

Kommentarer
Postat av: Kim

Keira är så söt :)

2008-01-21 @ 23:10:48
URL: http://laudon.blogg.se
Postat av: amanda

vill se den filmen !

2008-01-22 @ 07:36:57
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0