Första inlägget

Hej! Det är jag som är Shanelle. Jag är femton år och går sista året i grundskolan :). Min blogg kommer att handla om framförallt min vardag, mode och shopping, men även annat skoj ;D. Hoppas ni kommer att gilla den!


Idag har varit en riktig slapp dag. Bara slö-lektioner, riktigt soft med andra ord ;D. Men ikväll blir det annat, då ska jag och närmsta vännerna ha filmkväll. Arvid som bjuder :). Det blir jag, Markus, Tyra, Filip, Elin och Arvid förstås :). Vi ska se Zodiac och The Hitcher, någon som vet om dom är bra?         
                                                           
                                                               image2
                                            Sophia Bush i "The Hitcher". Även söta skådisen från "One Tree Hill".

Ha det bäst! Puss & Kram
Shanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0