Fundersam

Hej, hej!

Jag har en liten fråga som jag har tänkt på under dagen.

Fick se på en tjejs blogg att hon hade en liten reklam grej från "Affiliator". Tryckte på den och då kom det upp att i fall man anmälde sig där så skulle man tjäna pengar på varje person som gick in o tryckte där. Man kunde även få en liten reklam grej om några t-shirtar, o då skulle man få 20 öre för varje person som tryckte där och 30kr för varje person som tryckte och sedan köpte nåt. Man skulle även få 70kr som en startbonus.

Nu undrar jag, kan det här stämma? Är det någon som vet något om hur det funkar? 

Känns lite konstigt att dom skulle vilja ge mig med en blogg som har typ 30 läsare/ per dag 70kr bara jag anmäler mig. Finns det någon hake med det här? 

Har inte sett så många som är med i det här " Affiliator". Därför blir jag lite fundersam. Ifall man får 70 kr o mer därtill så borde ju många vilja vara med liksom. Ge gärna en kommentar om vad du har hört om det här "Affiliator"

Seriösaste inlägget någonsin^^

Kramar
Shanelle

Kommentarer
Postat av: only guys aloud

70 kr? överlever du utan?

2008-01-27 @ 20:41:33
URL: http://onlyguysaloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0