GNMDSO

Hej!

Nu är jag hemma efter en hård dag i skolan. Det här var den jobbigaste skoldagen på länge, först massa krävande lektioner sen en lååååång syslöjdslektion och sen avslutas dagen lite chikt med ett engelska-pass. Höll på o dö på sista lektionen, vi ska alltid prata massa , o när man e så trött så hänger man ju inte alltid med i vad han frågar (läraren allså). Då blir det lätt ett "va?", å så flinar ala åt en, då vill man ju bara sjunka genom jorden ;). Aja nog om den tråkiga dagen.

Jag har ju det roliga framför mig, sätta mig o plugga till mogondagens prov, urk.
 
Jag blev inte besviken på Gossip Girl i alla fall! Verkar jättebra. Det blev lite konstigt för serien följer ju inte böckerna exakt, men jag tycker inte det gjorde så mycket. Mycket vackra skådespelare också! :)

Ha det bra! :)
Shanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0