God morgon

Vaknade för några timmar sedan. Då gick jag ut och joggade med vovven, väldigt trevligt och uppfriskande.

Det känns nästan som vår i luften. Jag skulle hellre ha 30 centimeter snö och 5 minus grader såhär i Januari. Men det ser inte ut att bli så. I Februari åker jag med familj upp till fjällen i alla fall, då får man känna på vintern :). Jag älskar ju sommaren och våren såklart, men det känns lite tidigt i Januari liksom.   

Jag behöver en ny skid-dress kom jag på nu. Min gamla är så ful och omodern. Förra året i fjällen så hade typ varenda människa värsta moderna stormönstrade dressen. Då kände jag mig lite ute i min blåa o vita Point Zero jacka. Det ska det bli ändring på.

Kanske någon av dessa:

image36

Jacka från stadium av märket S.O.S, 2 399 :-.  Ser smidig ut, men kanske lite tråkig.

image37

En lite mer orginell jacka från Intersport av märket Firefly, 1000 :-. Vet inte om jag skulle våga bära en sån här annorlunda jacka ;). Rätt feg av mig ibland.

image38

Den här blev jag väldigt förtjust i, annorlunda men inte för konstig. Från Nelly av märket Wesc. Just nu på rea för 1450:-.

Vi får se vad det kan bli, någon ny jacka ska jag ha i alla fall. Jag vill känna mig snygg i backen. ;)

Kramar,
Shanelle

Kommentarer
Postat av: Ellen

Här har var och varannan människa på sig firefly jackan.:P Tyckte att Wesc jackan var jätte snygg!

2008-01-20 @ 14:09:22
URL: http://lnl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0