Godmorgon

Idag var jag uppe med tuppen, för att gå på promis med voven. Det är så fint ute nu, lite grått o geggigt men fint ;). Skulle gärna ha lite snö, då skulle det vara perfekt.

Igår kollade jag på ett av mina favoritprogram Numbers. Den är rolig och trevlig, den serien. Jag och brorsan käkade naturgodis o massa glass. Jättemysigt :). 

Sitter och funderar på om jag ska börja med o lägga in Dagens outfit. Har sett att typ varenda tjej i min ålder gör det på sina bloggar, så jag känner mig lite frestad. Men samtidigt blir det ju väldigt oprivat eller vad man ska säga ;). Kommer ju främlingar se en o sådär ;D. Ska fundera på saken i alla fall, det skulle va rätt kul. 

Ha en trevlig dag! // Shanelle 


Kommentarer
Postat av: olivia

ja, börja med dagens outfits! jag var först SKITMYCKET emot det, men sen insåg jag att det var såna bloggar jag själv gillade att läsa:D

2008-01-26 @ 10:12:01
URL: http://bognar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0