Hemma Igen

Nu har jag och Tyra tränat 45 minuter Aerobics, fett kul ;). Det här var andra gången vi gjorde det, så vi är inte jättebra än. Första gången, tanten som ledde det bara å så gör vi si o så. Alla bara gjorde i takt samtidigt o bra. Jag och Tyra bara va? ;). Såg säkert ut som värsta sprattlande fjantarna. Men den här gången gick det bättre, lite i alla fall ;). 

Efter passet gick vi och köpte var sin banan och lite naturgodis, mums. Blev lite pinsamt i kassan bara. Jag hade packat ner en femtiolapp i fickan på min väska som skulle räcka då till min mat. När jagska sträcka över den ser jag att den 'r alldeles skrynklig, aja tänker jag o räcker fram den. Då säger den tjuriga gubben bakem kassan ; "kunde du inte skrynklat den ännu mer va?". Hehe, flinar jag i tron om att han skojjar. Men han tittar på mig o ser ut som om han vill döda mig ;D.

Tyra höll ju självklart på o dö av skratt ;). Pinsamt för mig bara ;D.

Nu ska jag käka middag, Ha en bra kväll! // Shanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0