I skolan

Hej, hej!

Blåste läraren så nu sitter jag här och bloggar istället ;). Det är ju roligare att blogga än att forska om Mesopotamien om man säger så. Ligger före ändå, så det är lugnt.

Ska bara säga Grattis! till min bästaste vän Markus som fyller 16 år. Grattis, Grattis! :D Hoppas du får en riktigt bra dag, så firar vi rejält på fredag :D.

Skulle förresten tipsa er om en kräm som tar bort mörka ringar under ögonen. Jag själv är ett stort fan av denna produkt ;).
                                       image15

En fettfri gel som återfuktar den känsliga huden runt ögonen. Den ger skön svalka efter rengöring och verkar lugnande. Klappa lätt in gelen i huden. Oparfymerad. Från Apoteket.


Ha det bra!, Shanelle


Kommentarer
Postat av: emma

ååh en sån där behöver ju jag. tack för det där tipset:)

2008-01-16 @ 17:27:48
URL: http://emmariah.blogg.se
Postat av: SHANELLE

Emma: Ingen orsak ;D

2008-01-17 @ 20:39:21
URL: http://shanelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0