Jewels

                                                                                    WoW, kolla in! ;D

                                                            Klicka här för en större bild på Betty Bag/ Delight
                                                      

Den här väskan  är väl bara för söt! ;D Hittade den på www.nelly.se :D. Dom har så mycket fint :). Det här är en väska från Jewels, härligt somrig. Personligen är jag mer fäst vid silveraccesoarer, men den här är ju underbar! :D

Jahapp, imorgon börjar skolan igen då.. Bara att börja plugga igen! ;D Jättekul... eller inte? (;
Har ett matteprov på torsdag, annars inga läxor, så jag antar att det blir bra iaf! Måste förresten skicka efter beställningar från Ellos, dom hade sååå mycket fint i nya katalogen! ;D Vrf tar helgerna slut så fort? Måste verkligen hitta på något med mina kompisar nästa helg, kanske en filmkväll? Länge sen sist, mm ;D.

Kramar
Shanelle

Kommentarer
Postat av: Helena

Helt underbar, den vill jag ha! Ha en bra dag!

2008-01-27 @ 12:17:56
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Carro

den var faktiskt lite cool :D

2008-01-27 @ 12:18:52
URL: http://Miney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0