Kokostoppar

Godafton :)

Har precis ätit en riktig brak-middag ;). Rullade nästan till datorn efteråt, haha. Till efterätt hade jag och syster gjort kokostoppar, mums allså. Riktigt gott.

Här får ni recept:

2 ägg
200g kokos
1,5dl socker
50g smör eller margarin ( helst smör)

1. Vispa ägg och socker pösigt.

2. smält margarinet/ smöret.

3. Häll i kokosen o smöret i ägg o sockerblandningen.

4. Rör om och låt stå en stund ( 10 min)

5. Ugnen ska vara på 175 grader.

6. Klicka ut smeten på en plåt.

7. låt vara inne i ugen i ca 12 min.

Voila! Riktigt smarrigt! :)

Har funderat lite angående det här med "dagens outfit" och kommit fram till att jag nog ska ge det en chans. Kommer nog ev lägga in en "dagens outfit" under veckan :). Får ni se min stil ;D.

Ha en trevlig lördagskväll allihopa :)

Shanelle



Kommentarer
Postat av: fannyh

Besök min blogg för din chans att vinna ett Pilgrim halsband! :)

2008-01-26 @ 20:22:25
URL: http://fannyhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0