Skinnväska! :D

Hejsan, hejsan!
Kom precis hem från skolan. :) Några av mina kompisar kommer hem till mig senare ikväll. Vi ska baka bröd och bakelser till en loppis! ;D. Det är meningen att vi ska tjäna in lite pengar så att vi i klassen kan göra någon klassresa såhär sista året i grundskolan. Jättekul :). 
 
Mamma säger att jag borde sätta igång fastän mina kompisar inte kommit hit än, men det är ju tråkigt att baka ensam. ;D.  Idag har det varit värsta dåliga dagen. Det enda jag ser fram emot är att baka med mina vänner. Aja, jag ska ta det från början. Jag steg upp astidigt och försökte få något gjort (typ komma ihåg saker jag lätt glömmer, som idrottskläder ;D) men jag var jättetrött så det slutade med att jag glömde hälften av allt jag svor att komma ihåg i alla fall. Väl i skolan är man trött som ett as, och vi börjar med matte. ;(
Sölar mig genom resten av dagen med ena ögat stängt ;D. Nåja, får ta och rycka upp mig nu ;)

Jag har fått en helt fantastisk krokodilskinnsväska av min mamma! :D Den är helt äkta, vanligtvis är jag emot djurplagg, men den här väskan gjordes för så länge sen, och den är så snygg! :D
"Är den gammal?" - Japp, det är den. Från 1920-talets Kina ;D. Den är helt fantastisk! Den är av en tidlös modell, skulle vilja säga att den inte ser gammal ut alls! Toppmodern faktiskt! :D Ska absolut ladda upp bilder på den sen, jag lovar, den gör er inte besvikna! :D :D


Jag har en till liten överraskning utöver den här väskan som ni borde känna till ;D. Men det tror jag jag berättar lite senare idag, när jag har fina bilder och så! :D


Kramar, Shanelle


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken snäll mamma du har!
Hoppas ni får smaka på bakverken också och inte bara sälja:)

2008-01-14 @ 19:12:45
URL: http://annaoting.blogg.se
Postat av: becca

vad roligt, vill gärna se den :)

2008-01-14 @ 20:26:48
URL: http://photonbywe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0