Thank God for Pond's! :)

Hejsan igen allihopa!
Har ni någon gång gått in i duschen på söndagskvällen och tänkt att ni skulle göra er riktigt rena inför starten på den nya skolveckan? Det har jag. Det har nog det flesta men ibland händer något hemskt! Man har glömt att balsamet tog slut och glömt köpa nytt! :P Och make-up:en ska ju bort också! Och visst har man då glömt sminkborttagningsmedlet också! Suuuck.... Nåja, lyckligtvis händer det här inte jämt. :)
Jag skulle vilja högaktningsfullt uttrycka min tacksamhet ( :P ) för sminkborttagningsmedel, hårmousse, foundation, allt det där man knappt klarar sig utan :P. Haha, vad fåfäng jag låter! Naturligvis skulle jag klara mig mindre bra utan mina vänner, men medge... Allt det där förenklar saker och ting ;)

 Några produkter jag skulle vilja rekommendera starkt är Pond's Cold Cream, tar bort make-up som om den aldrig fanns där! Loréal Paris Curl Power Mousse, den är verkligen fantastisk, lockarna blir jättefina! :)
Det börjar bli sent nu, ska nog gå och sova snart. :) Hinner inte skriva mer nu, men har några fler produkter som jag berättar mer om imorgon tror jag ;) :P

Kramar
Shanelle

                                                                          


                                                                                           Pond's Cold Cream :)






                                                                            
                                                                       Curl Power Mousse :) Mkt bra, varmt rekommenderad

Kommentarer
Postat av: berit

VAR köper du ponds cold creamen???mvh berit

2010-06-04 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0