080315

Hallå, Hallå :)

Jag vaknade nyss och har ätit en god frukost/brunch. Välbehövligt, för idag har jag ett hårt schema ; /. Först ska jag hjälpa till att röjja i förådet, klassen behöver pengarna ; P. Sen ska jag passa småsystrar i någon timma eller två. Men i kväll blir det desto roligare, först skridskosuppvisning och efter det melodifestival. Ska hem till Arvid och titta på den tror jag. Det blir myys, förhoppningsvis kommer lite andra kula människor också ;). Just det, köpa godis ska jag göra också ;D. ´

Som ni ser blir det nog inte mycket bloggning idag. Kanske slänger in något inlägg kring fyratiden innan skridskorna. Vi får se.

Vilka hejjar ni på ikväll? (Talar om  melodifestivalen, of course ;).)

kramar,
Shanelle

Kommentarer
Postat av: natta

hoppas du får en fantastisk lördag !:)
ha det gött

2008-03-15 @ 12:27:28
URL: http://nathallies.blogg.se/
Postat av: Natalie B

Vet inte ens vilka som är med??

Ha en bra dag!

2008-03-15 @ 12:38:28
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0