Äntligen Fredag

Halleluja! Tänk, vi har en hel helg framför oss :)

Har precis ätit fredags-middag, chickybits med ris och sås, mums ;). Snart blir det semlor som min bror ska bjuda på, ännu mer mums ;).

Jag sitter här och funderar på mitt nästa inköp. Högst på min shopping-prioritets-lista står skor. Behöver några smidiga, helst utan klack, snygga vårskor, tips någon? Tänkte köpa ett par tygskor från hm, men kan inte bestämma mig för svarta eller vita. Men dom är ju för kalla att ha nu liksom. Jag behöver några skor i kanske skinn eller något lagom varmt material.

Såg att wedins hade många snygga, men då var det ballerinor. Kanske blir lite kallt. Ska kolla på dom lite extra nu i helgen i alla fall. Är så grymt trött på mina stövlar från skopunkten, suck.

Ha en trevlig kväll allihopa :)

// Shanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0