Balklänning!

Idag var jag och Tyra, Tyras mamma och min mamma på stan tillsammans för att titta på balklänningar! Ute i god tid, jag vet, men man måste ju veta lite om utbudet, sen kan man gå hem och grubbla ;).

Jag hittade bara en klänning som jag riktigt fastnade för, den var vinröd, axellös, och med jättefina utsmyckningar. Jag gillade den verkligen! :D Tyra provade några stycken, och hon passade jättefint i en blå klänning. :) men vi ska som sagt grubbla lite ;) Det måste ju bli perfekt på balen! ;D Vi har dessutom planer på att hyra en Limousine den kvällen, bara planer , men men.. ;) Skulle ju vara grymt kul! :D

Ni får ha det så bra allihopa! Kramar,

// Shanelle

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

kuul med bal

2008-03-08 @ 22:08:58
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0