Dagens Vill Ha

                image118

Den här ringen skulle gärna få pryda en av mina fingrar ;). Älskar färgen och utsmyckningen runtikring. Finns hos Cocoo för 165kr!

Nu kom jag att tänka på smycken här vilket fick mig att tänka på en kul sak jag och Tyra gjorde idag. På No:n hade vi inget att göra så läraren gav oss lite gem och lödgrejjer och lät oss göra vad vi vill. Och Tyra den kreativa människan kommer ju självklart på den brilljanta idéen att göra smycken! :)

Jag gjorde som ett hjärta att hänga i en kedja men det gick sönder, suck ; ´(. Tyra lödde ihop en massa gem och hade silver-löd-ten som dekor, riktigt tjusigt :).

Jag och Markus lyckades också åstadkomma en snygg skorpion/dinosaurie. Söt var den ;). Tyvärr tappa han huvet senare men det är en annan historia ;).

Kommentarer
Postat av: Liuza

Ja visst är det :) det e så många som itne gillar de..
tack så mycket :D
ha en bra kväll!

2008-03-07 @ 22:28:13
URL: http://liuzaa.blogg.se
Postat av: anna

Snygg ring..

2008-03-08 @ 12:22:19
URL: http://bloggis06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0