God Kväll

Jag har precis kommit hem från skolan och ska snart äta middag. Vi hade prov i matte därför blev jag kvar lite längre än vanligt. Nu är alla prov innan lovet avklarade, halleluja! :). Provet gick helt okej. Fick panik på ett tal men sen så ansträngde jag mig till det yttersta och då gick det ;P.

Imorgon ska jag och söta pojken fika :). Ska bli riktigt trevligt. Älskar att sitta på cafeer och bara snacka ;P. Sen att det är med han är ju en annan femma ;D.

Längtar så till lovet, då ska jag och mamma shoppa tillsammans. Känns som evigheter sen sist. Men nu ska det bli av :). Ska nog kolla på ett par jeans och klänningar och mera klänningar ;).

Just det, någon som har tips på en bra självbiografi?

Vi ska recensera en bok och jag skulle gärna vilja ta mig an en självbiografi. Men har ingen aning om vad det finns för några.

Ha en trevlig kväll! // Shanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0