God Morgon

Vaknad för några timmar sedan då gick jag ut på en promenad med vovven, mycket härligt :). Skönt det ska bli med lov allså :).

Jag fick nyss reda på att vi kanske inte ska åka upp till fjällen, både mamma o pappa är sjuka : /. Man får väl underhålla sig här hemma då. Men det kanske är lika bra, min lilla kanin är sjuk också. Han behöver min vård ;). Jag hade verkligen sett fram emot en resa, men det är väl som det är.

Kom på att jag inte lagt ut någon dagens utstyrsel på länge men det kanske kommer någon under lovet :).

Idag ska jag nog bara kurera ninisen och slappa. Kanske börja läsa min nya bok också. Igår köpte jag nämligen Nicole Richies; The truth about diamonds. Ska bli riktigt interressant :). Köpte även andra boken av it-girl, fortsättningen på lilla Jenny Humphreys liv ;).

Det känns som att det här lovet kommer att bli riktigt trist :/. Jaja det är ledigt i alla fall :).

Kramar, Shanelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0