GodisGodis

Hallå Hallå :)

Jag har precis sminkat upp en av mina systrar och två av hennes små vänninor. Dem ska samla in godis till mig ;D, nej då. Dem blev så söta såååå :).

Har hört tusentals emo-skämt om skärtorsdagen idag ;D. Vissa lite roliga o vissa mindre roliga. Kan inte förstå mig på emo-kulturen dock.

Skönt det ska bli med lov allså :). Jag kommer att åka bort någon gång, knäppt de lät ;). Nej men jag ska åka till lämmelland ( Dalarna) någon gång under lovet. Vi harinte bestämt exakt. Men kommer nog blogga då med, pappa har ju sin bärbara som jag är dödligt avundsjuk på.

Ska bli skönt att vara ifrån klassen efter det som hänt. Vi behöver det här för att kunna bli oss själva igen :).

Förresten vilken blogg tycker ni är bäst av dessa, Blondinbella eller Kenza?

Jag kan som vanligt inte bestämma mig. Tycker båda verkar vara otroligt härliga tjejer :). Blondinbella verkar verkligen gå in för det här med bloggen och har ett riktigt karriärliv verkar det som. Det kan jag tycka är otroligt inspirerande! Att man kan lyckas i unga år också.

Men samtidigt tycker jag om att läsa Kenzas just för att den har en skön mix mellan vardag och modellandet :). Också den är väldigt inspirerande. I Kenzas får man ju läsa mer om hennes privatliv, det gör att hon känns väldigt "verklig".

Hursomhelt, tycker båda tjejerna gör ett kanonjobb :).

// Shanelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blondinbella! :)

2008-03-20 @ 18:00:27
Postat av: Lina

Jag tycker nog Kenza

2008-03-20 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0