HKOTFD

Hej hej, allihopa. :)

Herregud, jag orkar inte vänta! ;D Någon mer än jag som längtar ihjäl sig efter Gossip Girl? ;) Gillar serien skarpt, håller på att ladda ner hela första säsongen nu. Ja,ja jag vet, jag förstör det roliga, men jag kan inte vänta! ;)
har alltid varit dålig på det. ;D man känner igen sig på något vis i allt det där skvallret ;D.

Hur mår ni idag då? :) Har helgen varit snäll mot er? ;)
Den här veckan är det bara ett prov inplanerat, franska.. SUUUCK! ;) Men annars verkar veckan lugn.

29 mars, haha. Då ska jag ha kul ;). Det är nämligen så att en vän, Johan, ska ha ett stå-upp framträdande. ;) Ska bli riktigt roligt att se på! Dessutom är vi bjudna på middag hos hans familj sen, ska bli jättetrevligt! :D hihi, kan knappt vänta, jag lovar att berätta om hur det gick för honom. ;) Heja Johan! :D Man kan ju hoppas på något i Björn Gustavsson-stilen ;)

                                                    

                             Björn Gustavsson, kul kille det där. Dessutom är han nykterist, vettig människa! :D

Kramar,
Shanelle

Kommentarer
Postat av: millan

jag har inte sett en enda utan laddar också ner avsnitten!

2008-03-10 @ 21:08:20
URL: http://moder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0