Långfredag

Hej!

Idag har varit en riktig chillar dag. Har bara legat och läst och varit ute med hunden :). Underbart väder var det på dagen ocks, soligt och vårigt. Nu började det snöa igen ; /. Längtar till sommaren som tusan nu allså.

Snart ska jag se Numbers, hihi riktig tönt-serie. Men det gillar vi ;D.

Imorgon blir det stan med mor min :).
Det här måste vi fixa :

1.Låsa upp något opperatörlås på min nalle, någon som vet hur mycket det kostar?
2.Köpa någon självbiografi som jag ska resencera i skolan
3.Köpa några kläder som jag spanat in;)
4.Fixa prsent till min lillebror

Sen var det nåt mer också men det har jag glömt ;).

Glad Påsk! / Shanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0