Stressigt

Hallå hallå :)

Har inte kunnat blogga på hela veckan pga tidsbrist. Men nu är veckans prov och uppgifter avklarade! Det firade jag, Tyra och Elin med att gå på stan :). Vi fikade på Landings och strosade runt i massa butiker. Riktigt mysigt :).


                                                                   image113
En sån här fikade jag ;D

Hittade dock inte så mycket grejjer jag ville ha. Men en blus från hm och en cardigan från gina fick följa med hem. Sen köpte jag också ett nytt sunsilk shampoo och en ny nyckelring till mina skåpsnycklar. Min förra nyckelring såg ut som jag vet inte vad ;), rostig och ful.

Vi får se om jag bloggar imorgon, känns som att jag inte har nåt o skriva om. Tappat all inspiration, liksom ;).

Ska snart läsa Solo, kanske det kan ge lite inspiration och ideer :)

Ha en bra kväll! // Shanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0