That is where I'll go

Hej!

Vaknade för ungefär en timme sen,  dåsig man känner sig när man vaknar såhär sent allså ;). Igår kväll var jag hemma och kollade på andra chansen, käkade gott och hade trevligt :). Söta Sibel gick vidare! :). Jag blev så glad för hennes skull.

Har sån lust att baka någonting. Men kan inte komma på någonting som går snabbt och lätt men är gott ;). Tips? 

Senare idag ska jag iväg på brorsans hockeymatch, ska bli kul. Det är bara så jäkla kallt att sitta i ishallen. Men jag måste ju vara där som suport ;). Kanske att vi skulle käka på restaurang efter det, men det var inte helt bestämt.

Jao, jao dagen blir nog lugn och bra ;).

Kramar
Shanelle

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205049446_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra dag

Mvh

Jocke

2008-03-09 @ 14:39:54
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0