We are the World, We are the Children

Nu är brödet inne i ugnen, tyvärr har jag inte orkat börja med sockerkakan. Det kom en matteläxa i vägen, suck. Men den var rätt lätt så snart ska jag köra igång med sockerkaka och sedan ta en riktig långpromenad med vovven i det fina vädret. Just nu sitter jag här räknar matte och nynnar på we are the world, haha älskar den låten ;). Jag och Tyra hade en period då vi memorerade hela texten och gick och sjöng den ideligen, hihi ;D.



Nån som har nåt tips på en sockerkaka? Kanske något lite speciellt som säjer bra ;D. Tipsa som alla recept ni kan komma på som ser frestande ut förresten ;D.

Kommentarer
Postat av: Ida

älskar den låten :)

2008-03-16 @ 17:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0